بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:14
بازديد از اين پست : 255

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که لوئیز سوارز به اشتباهش پی برده و به همین دلیل از همه معذرت خواهی کرده است.

http://storage.isport.ir/images/254ee201-2587-4961-ae44-f8da7ce706fd-cb.Jpeg

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات لوئیز سوارز، ستاره باشگاه لیورپول را به خدمت گرفت، اما این بازیکن به علت گاز گرفتن شانه جورجو کلینی در دیدار ایتالیا و اروگوئه، از سوی فیفا محروم شد.

مدیر بارسا در گفت و گو با نشریه Times بیان کرد: "قرار نیست شهرت سوارز ما را تحت تاثیر قرار دهد؛ ما به او کمک می کنیم که به شکل مناسب و راه درست به میدان و بازی ها بازگردد. سوارز می داند که کارش اشتباه بوده است، به همین دلیل عذرخواهی کرد. همین که می داند چه اشتباهی کرده برای ما کافی است.

در لاماسیا ما تنها بازیکن سازی نمی کنیم، ما به آن ها یاد می دهیم که چه چیزهایی میان مردم با ارزش است، زمانی که ما یک بازیکن هم به خدمت می گیرم، یکی از تعهدات و الزامات این است که بازیکن منتقل شده، خواسته های باشگاه را عملی کند.

ما باید فشار را در همه زمینه ها تحمل کنیم، نه تنها در حوزه فوتبالی. هم در حوزه اقتصادی و هم در بخش اجتماعی، و ما به عنوان یک باشگاه این را می دانیم. ما باید در هر زمینه و حوزه ای بهتر و بهتر شویم، حرفه ای تر و کار آمد تر عمل کنیم، این چیزی است که باشگاه تلاش می کند تا آن را انجام دهد.

ما می خواهیم پیروز شویم، احساس می کنیم که می توانیم با پایبندی به اصول اخلاقی کار ها را انجام دهیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »